אז למה לי וידיאו עכשיו?

אז למה לי וידיאו עכשיו?

הידעתם שמעל מיליארד מבקרים בחודש צופים בכ- 9 מיליארד שעות של תוכן וידיאו ביוטיוב וכ- 500 שעות של תוכן עולות בכל דקה לערוץ? וידיאו מעצם טבעו הוא אותנטי וישיר יותר מאשר מאמר או מודעה פרסומית, מה שהופך אותו לכלי שיווקי עוצמתי ומאפשר לכם ליצור קשר אישי וחזק יותר עם הלקוחות שלכם.

אז איך מתחילים?

שיווק נכון בוידיאו מתחיל מיצירת ערוץ רשמי מעוצב בשפה של החברה, הוספת תיאור הערוץ והחברה והפנייה לאתרכם ולעמודים שלכם ברשתות חברתיות. מומלץ לעלות סרטון תדמית שיהווה שער כניסה לגולשים בערוץ ויסביר בקצרה על הפעילות שלכם. בפילוח גס ניתן לומר כי קיימים שלושה סוגי תכנים עיקריים: פרסומות, סרטוני העשרה ובידור וסרטוני עזרה וטיפים, כאשר המתכון המנצח לכולם הוא תוכן טוב ומסר מרכזי של החברה.

שאלו את עצמכם מה המסר שאתם רוצים להעביר, מה מעניין את הקהל שלכם ואיפה “כואב” לו.

בדיגיטל כמו בדיגיטל יש לכם פחות מ – 5 שניות ללכוד את תשומת ליבו של הגולש, לכן חשוב שה – 5 השניות הראשונות יהיו כאלה שיגרמו לו לרצות להמשיך לצפות במה שיש לכם לומר.

איך מקדמים?

תוכלו ליצור קמפיין ממומן לקידום הוידיאו שלכם, כאשר אחת מסוגי המודעות מאפשרת לכם לשלם רק במידה והגולש המשיך לצפות בסרטון שלכם ולא לחץ על “דלג” לאחר 5 או 30 שניות, תלוי באורך הסרטון.

הקידום האורגני ביוטיוב הוא מאתגר יותר אבל עם הקפדה על כללי קידום פשוטים תוכלו לסייע לסרטון להגיע ליותר חשיפות:

כותרת אטרקטיבית עם מילת המפתח הרלוונטית

הוספת תיאור עם מילות המפתח בסרטון ולינק לאתר שלכם

הוספת תגיות לסרטון

בסוף הסרטון הוסיפו הפנייה לסרטונים נוספים בערוץ

יצירת פלייליסטים

שיתוף הסרטון באתר/ בדיוור ובכל אמצעי אחר

מענה לכל תגובה שניתנת לכם על הסרטון

כלל ברזל  – העלו את הסרטון גם ליוטיוב וגם לפייסבוק

פייסבוק מעודדת את הגולשים לפרסם ישירות את הסרטונים בפלטפורמה שלה ולכן ברמת האלגוריתם של פייסבוק, סרטונים שמשותפים מיוטיוב  זוכים לתפוצה אורגנית נמוכה יותר. יתרון חשוב מאוד הוא שבגלישה מהמובייל הסרטונים מתנגנים אוטומטית בפיד (אלא אם הגולש הגדיר אחרת), מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי לחשוף את התכנים שלכם לקהל רחב יותר. הסרטון האוטומטי מתנגן ללא קול ולכן הרבה מפרסמים מוסיפים כתוביות בתוך הסרטון על מנת ללכוד את תשומת הלב גם ללא סאונד.

גם בפייסבוק לא תחויבו עבור החשיפה במידה והגולש לא צפה בסרטון שלכם מעל 3 או 10 שניות, מה שמעניק לכם חשיפה בחינם. תחשבו כמה מסרים ניתן להעביר ב – 10 שניות ולכן לפני כל יצירת סרטון הקדישו זמן לתכנון נכון וביצוע חזק.

בנוסף, תוכלו לפרסם סרטונים בפייסבוק לייב, במהלך השידור החי הצופים יכולים לשאול שאלות או להגיב. היתרון המרכז הוא היכולת לתקשר עם הקהל שלכם בצורה ישירה ואותנטית ולבנות את הקשר האישי.

אנחנו לא רוצים שתצאו מהאתר..

אבל הנה שתי דוגמאות לסרטונים מוצלחים:

בואו נדבר


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


חייגו אליי דילוג לתוכן